Totalul afişărilor de pagină

joi, 1 august 2013

jurnalele violetta

buna m-am gandit si cred ca si voi ati vrea un jurnal exact ca al violettei ei bine eu am sa va arat toate jurnalele violetta unele cred ca nu se gasesc la noi in tara defapt cred ca toate nu se gasesc la noi in tara dar stati linistiti vor aparea sa va arat cateva poze

acesta este jurnalul original care chiar il foloseste violetta la filmari deci pe acesta cred nu ar trebui sa sperati sa il gasiti pentru ca nu vreau sa va dau sperante false dar vestea buna e ca exista multe de vanzare aproape exact la fel :

acesta inauntru arata asa :

mai sunt si unele pagini care arata asa :

si mai sunt jurnale vile arat acum :
acesta inauntru scrie tot ce a scris ea in jurnalul original
86848-ViolettaDiarioSegreto2
si unul din preferatele mele ei bine nu este chiar un jurnal mai mult este un fel de set de creare :
stiu ca se vede cam mic dar nu am ce sa fac
cam atat cu jurnalele nu stiu daca o sa apara si in Romania dar totusi sunt frumoase nu ? nu uitati sa va scrieti parerea la cartea de oaspeti

132 de comentarii:

  1. Buna , ma numesc Capra Carin Andreea ,am 9 ani si locuiesc in Bucuresti . Cred ca toate pozele si tot ce ai scris tu aici este super doar ca nu ai aratat unul dintre jurnalele care chiar se gaseste la noi in tara si pe care eu chiar il am ,in rest a fost SUPER .

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumim dar noi punem ce gasim si stim daca nu am stiut nu aveam cum sa punem

      Ștergere
    2. te numesti capra? esti capra? fara suparare

      Ștergere
    3. aoleu ce sa ne facem cu tine nebuno nici macar nu ai jurnal violetta eu am set de creare un jurnal violetta si carnetelele violetta originale

      Ștergere
    4. eu imi doresc de ziua mea foarte mult sa te intalnesc cu adevarat si imi doresc jurnalul tau foarte mult

      Ștergere
    5. si eu am jurnalul Violetta, jurnalul Violetta in care a scris in film si toate revistele. Mai ales mi-am facut un jurnal Violetta singura, exact ca al ei

      Ștergere
    6. BUNĂ!Am intrat pe Shop Mania dar zice așa:ADAUGĂ ÎN COȘ!Am apăsat acolo dar după aceea zice că trebuie să îți faci cont pe site-ul ăla.Cere CNP-ul dar este riscant să îl dai

      Ștergere
    7. Si eu mi-am cumparat jurnalul de pe site-ul acela si nu ar trebui sa-mi fac cont.

      Ștergere
    8. Nu e sanatoasa fata aceasta.Probabil e vreo tocilara
      Sorry ,eu ma adresez la producatoarea acestui site... Am dreptate..?

      Ștergere
  2. la noi nu este jurnalul original al violettei

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ba da se gaseste ca il am eu

      Ștergere
    2. bai daca totusi il aveti de ce naiba nu puneti poza sa dovediti :)

      Ștergere
    3. esti proasta si handicapata

      Ștergere
    4. Ba da exista . Eu am vazut mai mult ca gaseti sa cumperi prin curier dar poti gasi dra cam foarte greu si in magazine eu am vazut cu ochii mei dar sunt scumpe vreo 40-50 de lei si de aceea nu l-am luat

      Ștergere
  3. mi-as dori si eu unul dar nu am de unde!chiar imi pare rau!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da cine nu siar dori sunt chiar frumoase

      Ștergere
    2. pai azi am fost sa imi iau unul si vanzatoarea mi-a zis ca se gasesc doar in centrul orasului...

      Ștergere
    3. eu l-am cumparat chiar astazi dar nu se gasesc usor aduce doar unul sau doua la un chios iar in majoritatea chioscurilor nu se gasesc

      Ștergere
    4. multumesc multa ca miai zis eu caut de zile intregi si nu am gasit o sa mai caut

      Ștergere
    5. despre care jurnal vb? despre acela care este la chioscuri sau cel ca al violettei?

      Ștergere
    6. Acela care este la chioscuri

      Ștergere
    7. Da si mie imi pare rau :'(
      vreau si euu

      Ștergere
    8. Eu am un juranal comandat de pe zmbirici , dar nu va sfatuiesc sa-l comandati de pe zambirici ca costa 49lei ,iar de pe daruiesteuncadou si jucarii de vis e 29 lei :-j deci, comanati-l de pe jucarii de vis sau daruiesteuncadou !!

      Ștergere
  4. imi doresc atat de mult un jurnal violetta...

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da dar exista decat jurnalele alea care au aparut pe 31 iulie o s APARA DIN NOU LA CHIOSCURILE DE ZIARE la sfarsitul luni dar alte jurnale nu mai sunt

      Ștergere
  5. hei,tot eu sunt ,anonim,imi ziceti va rog mult unde se gasesc jurnalle violetta...va rog mult!!!!!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai acestea care sunt in poze ma refer la jurnale nu sunt la noi in tara imi pare rau sa iti zic

      Ștergere
    2. la chioscurile de ziare

      Ștergere
    3. nu se prea gasesc la chioscuri trebuie sa faci comanda pe internet si o sati vina dupe ce faci comanda cam peste doua trei saptamani eu lam comandat si mia venit cu doua trei saptamani dupa

      Ștergere
    4. fi pe faza pe 15 noiembrie.va aparea un jurnal identic cu al violettei.

      Ștergere
  6. Am aflat ca jurnale violetta se gasesc in toate chioschiurile...dar am fost dezamagita cand am fost sa imi iau unul si vanzatoarea mi-a zis ca defapt se gasesc doar in centrul orasului.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o sa apara mai multe la sfarsitul luni

      Ștergere
    2. jurnalul violetta au mai multi copi din mexic

      Ștergere
    3. da asa este si din argentina

      Ștergere
  7. mi-as f dorit si eu un jurnal exact ca al violettei dar cand am vrut sa il cumpar pe 1 august nu mai era

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da dar o sa apara din nou pe 30 august daca vrei sa il cumperi dar am auzit ca se gaseste foarte rar si se gaseste mai mult in centrul orasului bucuresti daca esti in bucuresti

      Ștergere
  8. vreau neaparat un jurnal ca al violettei

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o sa apara mai multe dar trebuie sa ai rabdare

      Ștergere
  9. eu vreau sa am un jurnal exact ca al violettei daca gasiti in romania va rog mult sa imi spuneti


    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Apare jurnalul in care poti sa iti scri tu secretele tale pe data de 15 noiembrie si e lavel ac al VIOLETTEI

      Ștergere
    2. NU ȘTII SA SCRI?EȘTI PROASTĂ?CÂȚI ANI AI?AI DOI ANI?EU AM 4 ȘI ȘTIU SĂ SCRIU.AM REPARAT TELEVIZORUL DE 3 ORI.TABLETA DE 5 ORI ȘI CALCULATORUL DE 7 ORI.

      Ștergere
    3. Chiar nu se gaseste ..... :) :)

      Ștergere
    4. Va puteti cumpara online de pe www.zambirici .ro impreuna cu parintii tai,dar costa 49,99 lei,eu va recomand sa intrati pe fa un cadou.ro si acolo costa doar 29 de lei,iar cu alocatia iti poti cumpara 2,dar arata prcum cel al violettei si nu e precum cel de la chioscuri si arata precum cel din a doua poza insa mai frumos.Sper ca am fost de folos. (V)

      Ștergere
  10. am gasit da nu o sa-ti sun pentru ca eu am deja

    RăspundeţiȘtergere
  11. as vrea si eu. ca am uitat sa iau din argentina.cred ca ma duc sa imi iau.dar costa cam mult unde mam nascut.[emma]

    RăspundeţiȘtergere
  12. nu,costa foarte mult. si nu ma lasa parintii.[emma]

    RăspundeţiȘtergere
  13. puteti sa va faceti jurnal ca al violettei de mana

    RăspundeţiȘtergere
  14. Singurul jurnal Violetta aparut in Romania(care am auzit eu)e cel de la editura Egmont,Jurnalul tau secret.




    Amelia

    RăspundeţiȘtergere
  15. emma nu mai spune ca esti din Argentina ca sa te dai mare!!!Si orice ai spune acum,ca tu defapt esti din Argentina,bla,bla,bla,eu nu o sa te cred.


    Amelia

    RăspundeţiȘtergere
  16. emma nu mai spune ca esti din Argentina ca sa te dai mare!!!Si orice ai spune acum,ca tu defapt esti din Argentina,bla,bla,bla,eu nu o sa te cred.


    Amelia

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. esti o proasta o paparasuta si nu ma intereseaza parerea ta si a altilor, si daca vrei sa stii seman si cu violetta asa ca nu ma comenta [emma]

      Ștergere
    2. ai inteles nu mai camenta am fost la toate concertele violettei. asa ca ma bine crede-ma. am nr violettei stiu unde sta. ok [emma]

      Ștergere
    3. deci eu nu te cred ca ai numarul violettei!!

      Ștergere
    4. si nu cred ca sti unde sta si ca ai fost la toate concertele ei

      Ștergere
    5. nici eu nu cred asta. Unii oameni zic asta doar ca sa se dea mari ca ei cunosc o vedeta...

      Ștergere
  17. Singurul jurnal Violetta aparut in Romania(care am auzit eu)e cel de la editura Egmont,Jurnalul tau secret.




    Amelia

    RăspundeţiȘtergere
  18. Singurul jurnal Violetta aparut in Romania(care am auzit eu)e cel de la editura Egmont,Jurnalul tau secret.




    Amelia

    RăspundeţiȘtergere
  19. buna mias dori mult un jurnal in care sami scriu tot ce se intampla aprpo ma numesc lavinia si am 8 ani

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bravo ai putea sa iti faci tu un jurnal sau sa iti cumperi dar cu violeta nu se gaseste inca

      Ștergere
  20. buna sunt tot eu si am uitat sa va spun ca o ador 100 la 100 pe violeta va pup ceau

    RăspundeţiȘtergere
  21. lavinia nu te mai da mare ca nu ati merge

    RăspundeţiȘtergere
  22. buna sunt tot eu lavinia daca gasiti un jurnal violeta in romania in care sami scriu secretele va rog mult mult mult mult sa ma anuntati

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ok o sa te anuntam daca gasim dar nu am gasit momentan

      Ștergere
  23. Jurnalele violettei sunt foarte scumpe , eu i-am luat surorii mele tot ce era in tara si din italia si spania , eu sunt in uk iar trimiterea lor a costat o avere , in general pretul variaza intre 10-15 euro unul plus trimitere care e cam tot pe atat , pe mine numai un singur jurnal m-a ajuns 25 de lire sterline cu tot cu trimitere , dar merita pretul desigur ;)

    RăspundeţiȘtergere
  24. EU AM UN JURNAL EXACT LA FEL ORIGINALUL DAR E DIN AMERICA

    RăspundeţiȘtergere
  25. SINCER ACOLO SUNT O MULTIME

    RăspundeţiȘtergere
  26. il mio diario in romana este jurnalul secret al violettei apare in ro pe data de 16 octo in varianta cartonata si din 30 octo varianta necartonata la 25 lei si cel( cartonat la 40 lei la carrefour )

    RăspundeţiȘtergere
  27. o iubesk pe violetta si mi-as dori extrem de mult un jurnal original

    RăspundeţiȘtergere
  28. nu are rost sa postezi doar imagini dale copiilor si un site cum ar fi, stiu eu unul unde gasesti jurnal chiar la fel ca si a lui violetta cu 30 de lei pe jad....nu zic mai mult sa va zica cratoarea blogului

    RăspundeţiȘtergere
  29. eu stiu de unde se pot gasi in romania !!!!!! de pe un site din romania si nu e foarte scump pt un jurnal si sunt acolo si rechizite scolare cu violetta !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  30. buna!ma numescu andrada si am 10 ani. cine a vrut sa afle cine am gasit jurnalul ,eu l-am gasit .am gasit jurnalul tau secret de la egmont .l-am gasit la carrefour varianta cartonata.a costat 35 lei si l-am cumparat in data de 21.10.2013.pa!

    RăspundeţiȘtergere
  31. vreau si eu unu de un an toat caut

    RăspundeţiȘtergere
  32. intra pe www.jadflamande.ro acolo vei gasi destule articole cu violetta inclusiv jurnalul

    RăspundeţiȘtergere
  33. Sunt super si caut de 2 luni jurnalul Violettei si nici unde nu-l gasesc.

    RăspundeţiȘtergere
  34. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundeţiȘtergere
  35. Sunt super incantata ca a aparut jurnalul Violettei dar nici unde nu-l gasesc

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna martina eu mereu am vrut sa vorbesc cu tine eu ma numesc lidiana dianu vreau sa fim prietene te rog mult sa-mi raspuzi ca sa fim prrietene de odnoklasniki....Pa

      Ștergere
  36. Buna! Eu am ambele jurnale: pe acela personal si pe acela in care apare tot ce a scris Violetta in cel original. Si apropo, sunt Ioana si de acum am sa ma semnez (Io). Pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  37. Si romanele sunt tari. Au aparut primele 4 si le am pe toate. Acestea prezinta povestea primului sezon, dar mie mi se pare mai interesant al doilea sezon. Ok. Pupici! (imi place sa scriu "pupici" la fiecare sfarsit de comentariu)

    RăspundeţiȘtergere
  38. daca are cineve jurnalul tau secret violetta cel din iulie rog frumos sa ma anunte , ofer oricat va multumesc si fetelor astept raspuns ;)

    RăspundeţiȘtergere
  39. Eu il am pe ala cu ”il mio diario”(in care scrie tot ce a scrie ea) si sa stiti ca a aparut si in Romania ,deci mult spor la cautat!:))

    RăspundeţiȘtergere
  40. Nici nu știi să scrii corect...du-te și tu, ca un om normal la școală.

    RăspundeţiȘtergere
  41. toate produsele originale Violetta Disney aici: http://zambirici.ro/marca_violetta.htm

    RăspundeţiȘtergere
  42. Hei nu va mai dati mare si tare si eu il am bine bety ma cheama

    RăspundeţiȘtergere
  43. o iubesc pe martina stoessel am tot ce ie cu ia ma bucur ca a aparut

    RăspundeţiȘtergere
  44. Eu am primul jurnal , cel original , din Spania

    RăspundeţiȘtergere
  45. buna ma numesc diana si am 10 ani eu te admir foarte mult pentru cine esti eu cu prietenele mele cantam tot felul de melodi din violeta ,dar am o intrebare sa iti pun daca tu cu leon va iubiti atunci de ce tot complici lucrurile si cand va fi urmatoarea postare?

    RăspundeţiȘtergere
  46. buna ma numesc lidiana nu te-am vazut dar pari o persoana draguta pti sa-ti scrii numele te rog chiar as vrea sa fim prietene ei oamenii pot visa

    RăspundeţiȘtergere
  47. imi doresc un jurnal exact ca al violettei mi-am facut si eu un jurnal seamana putin ca al violettei apropo sunt iuliana.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am unul exact ca al ei. Daca vrei unul poti sa ti-l cumperi de pe site-ul acesta: www.jurnalviolettashopmania.ro . Apropo, nu exista jurnale exacte ca al Violettei in Romania, dar eu sper sa apara.

      Ștergere
    2. am cautat si nu mi-a aratat nimic spune-mi tu cat costa.

      Ștergere
  48. cat mias dori Jurnalul asta , mai poate sa apara in 2014 ?

    RăspundeţiȘtergere
  49. am comandat si acum sunt foarte fericita este exact ca al violettei .Sunt iuliana.

    RăspundeţiȘtergere
  50. buna,VREAU SA VA ZIC CEVA TUTUROR:
    nu va mai dati mari ca aveti jurnale si nu stiu ce..poate ca aveti,dar cei care nu au se simt rau ca nu au,va spun eu de unde pueti cumpara,de pe www.zamburici.ro sau jad flamande.ro acolo gasiti set de creare jurnal sau ,,jurnalul original`` care arata ca cel din poza 2 ,dar e mult mai frumos.e lucios si are cotrul negru,nu mov ca cel din poza 2 ,iar flarea e un violet deschis si arata precum jurnaul original al violettei,costa 32-42-49 lei,depinde de unde cumparati...nu va mint!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tu taci o data tu te dai mare .

      Ștergere
  51. Lol frate te dai mare ca ai jurnal ! poti sa cauti pe net si sa comanzi . eu il am de pe net

    RăspundeţiȘtergere
  52. De ce tot va certati si va injurati?Nu se lauda ne dau informatii.Ce moracanosi!Ma scuzati ca v-o spun dar dupa parerea mea nu sunteti educati si nici nu stiti sa scrieti!Rugati pe altcineva sa scrie.Scuze dar totusi. Blogul vostru este super!Dar nu si comentarile tuturor.Pa!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Baaaaaaaaaaaaaaaaa, tu nu sti sa scri .vezi ce vorbesti ca tu esti ........................................... nu ,nu , Pa ! Sunt iuliana

      Ștergere
  53. Buna fetelor! Stiti de unde pot lua in 2014 jurnalul secret al violettei? Cine stie sa raspunda repede va rog

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai nu cred ca se mai gaseste

      Ștergere
    2. De pe www.zambirici.ro sau jadflamande comanzi online cu parintii ce iti place si nu uita,un jurnal original precum cel din poza a 2-a costa 49,99 lei
      ps.imi place blogul tau,e farte dracut
      pps.am sa ma semnez de azi(nu de la violetta dar asta e initiala numelui meu,cu care ma voi semna de acum) (V)

      Ștergere
  54. unul dintre jurnale sete aparut in romania. foarte frumoase

    RăspundeţiȘtergere
  55. Buna ma numesc Delia,am 9 ani si locuiesc in Suceava.
    Eu cred ca pozele sunt SUPER.

    RăspundeţiȘtergere
  56. MA NUMESC LEHENE CLAUDIA MIHAELA SI EU AM SETUL DE CREARE A JURNALULUI TAU SI JURNALUL VIOLETTA 1 2 3 JURNALUL 3 IL AM DE LA MATUSA MEA CARE LUCREAZA IN SPANIA SI ACOLO ESTE DIFUZAT VIOLETTA 3

    RăspundeţiȘtergere
  57. as vrea si eu un jurnal violetta care sa aiva scris inauntru . dar din pacate nu ma lasa mama si tata

    RăspundeţiȘtergere
  58. Super! Mai ales ca in romania se poate gasi, dupa mine, cel mai frumos, cel care seamana cel mai mult jurtal ( seamana foarte mult cu cel din prima imagina! ) Imi place foarte mult acest blog! Este super!!!!!!! Felicitari adminilor!!!

    RăspundeţiȘtergere
  59. Eu am jurnalul Violetta sezonul 1 acela in care ea si-a scris secretele in el.L-am luat de la chioscul de langa blocul meu cu 20 de lei din Romania iar jurnalul din ultima imag.l-am vazut pe piata in XXL tot in Romania.
    A si apropo:e pe piata tot in Romania in XXL un jurnal identic cu cel al Violettei doar ca are o poza cu ea pe jurnal si e un jurnal de machiaj.E tare COOL!Are inauntru o oglinjoara ca sa te poti vedea cand te machezi instructiuni de machiaj farduri de foarte multe culori si desene unde o poti machia pe Violetta si restul fetelor.(Camilla Ludmilla si Francesca)Dar e cam scump:costa 100 de lei.(un milion)
    Daca aveti vreo intrebare despre ce am postat acum(din ce jud.le-am luat cat au costat etc.postati un comentariu.
    PAAAA!!!!(MARRY)

    RăspundeţiȘtergere
  60. Buna!Ma numesc Faro Tlili Martina am 13 ani si am locuit in Argentina,Bueno Airies(acum locuiesc in Bucuresti)Acum am vazut acest site si imi place la nebunie!Si pentru ca am locuit in Argentina am toate jurnalele Violetta (sezoanele1 2 3)Nu ma laud doar vam zis

    RăspundeţiȘtergere