Totalul afişărilor de pagină

joi, 1 august 2013

jurnalul violetta care a aparut pe 31 iulie

buna tuturor aici vio stiti ca a aparut romanul violetta in lumea mea nu ? ei bine ieri a aparut si jurnalul romanul in lumea mea nu cred ca se mai gaseste dar jurnalul cred ca se gaseste el a aparut deja de pe 26 iulie dar s-au vandut toate asa cred si acum s-ar putea sa se gaseasca mai multe

deci daca sunteti fani violetta incepeti sa cautati pentru ca nu o sa mai fie multe si apropos jurnalul nu are cine stie ce va zic eu ce are :
-e putin mai mic decat jurnalul original
-are teste
-jocuri
-pagini de desenat
-pagini de scris
-autocolante (abtipilduri)
-caractere adica scrie despre personaje

cam atat uitati cum arata jurnalul in realitate :

nu am putut sa postez fotografi cum arata si inauntru dar astept parerile voastre in comentari si puteti crie la comentari chiar daca nu aveti cont de google su de altceva

19 comentarii:

  1. pune si paginile,te rog frumos.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna imi pare rau dar nu cred ca pot pune paginile deoarece nu am gasit poze dar stai linista ca vor aparea o groaza de lucruri cu violetta si o sa punem multe poze sper ca iti place blogul nostru

      Ștergere
  2. Eu sunt acuma in Iasi,la bunici,cum il gasesc?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai daca gasesti vre un chiosc de ziare il poti cumpara dar acum nu se mai vinde abia la sfarsitul lunii se retipareste adica apare din nou doar la chioscurile de ziare il gasesti sau eu stiu foarte rar se gasesc la library dar nu cred speram ca team ajutat

      Ștergere
  3. eu sunt la Novaci unde il gasesc?
    eu st o mare fana a violettei si as vrea sa aflu mule despre ea

    RăspundeţiȘtergere
  4. eu sunt la Novaci unde il gasesc?
    eu st o mare fana a violettei si as vrea sa aflu mule despre ea

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. noi nu credem ca se mai gaseste deoarece a trecut mult timp decand a aparut a mai aparut la mijlocul lunii august dar mama mea l-a cautat si nu l-a gasit

      Ștergere
    2. Eu am o colega in clasa si maine imi spune poate de unde se cumpara

      Ștergere
  5. Eu nu am nimic cu violetta si mama mea munceste din greu si eu vreau multe, multe lucruri cu Violetta as face orice oricum in noiembrie ii ziua mea dar ce sa fac? Daca vreau si un telefon si vreau si Lucruri Violetta.. spune-mi si tu ce sa fac!

    RăspundeţiȘtergere
  6. Răspunsuri
    1. hei nu iti bate joc de ea . poate mama ei nu are baani . nu trebuie sa razi de asta .

      Ștergere
  7. eu nu am jurnalul dar am toate revistele si cartile cu violetta . am chiar si machiaj cu violetta si junalul cu toate secretele ei .mie mi sa facut o farsa pentru ca am auzit ca jurnalul violetta apare pe 31 iulie si mam dus atunci la toate chioscurile din oras si nu am gasit la niciunul o doamna de la un chiosc de ziare mia spus ca jurnalul cu violetta a aparut cu cateva zile in urma deci contrariul am luat o farsa

    RăspundeţiȘtergere
  8. Frumos...fetita mea e fan violetta ...cautam de cv timp jurnalul dar toate stocurile sunt epuizate...la cat mai multe postari inainte

    RăspundeţiȘtergere
  9. pai si eu caut jurnalul dar tot nu il gasesc . voi incerca sa il caut pe siteuri acolo poate il gasesc . apropo mie imi place acel din 31 iulie.

    RăspundeţiȘtergere
  10. Il caut si eu de mult timp,si pe Net toate stocurile sunt terminate!Va rog,daca stiti un site unde nu sunt epuizate stocurile va rog sa-mi spuneti!Eu vreu jurnalul secret al Violettei

    RăspundeţiȘtergere
  11. Si eu am vrut sa-l iau dar se vandusera, cei care vor jurnale violetta sa comande .

    RăspundeţiȘtergere