Totalul afişărilor de pagină

sâmbătă, 3 august 2013

telefonul violettei

buna tuturor cred ca mereu cum arata telefonul lui violetta sau martina ca sa aveti si voi la fel pai eu am sa va arat cateva poze cu telefonul martinei stoessel :





acesta este telefonul ei ,si eu aproape la fel telefon ca al ei ca in imagine numai ca al meu e pe mov uitati cum arata al meu bine arat decat carcasa:

fara-producator-husa-silicon-lila-butterfly-1-pentru-telefon-apple-iphone-5-5167e4249a87a.jpg
acesta este carcasa de la telefonul meu asa sa continuam martina stoessel are mai multe telefoane nu numai asta sau a avut sa le vedeti si pe acealea :




astea sunt telefoanele ei sa va scrieti parerea la comentari ne mai vedem pa pa

60 de comentarii:

  1. il am si eu la fel. nu mint

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bravo te cred speram ca iti place blogul

      Ștergere
    2. sunt foarte dragute!

      Ștergere
    3. sunt f f frumoase si eu am unul verde la fel

      Ștergere
    4. poate are doar husa/apărătoarea diferită....am văzut multe poze cu ea și telefoanele ei

      Ștergere
    5. te ador nespus de tare violetta si sunt Francesca

      Ștergere
    6. martina nu are mii de telefone , doar are carcasa dar unele telefoane le schimba nu numai husa/carcasa

      Ștergere
    7. dar stiti ca martina stoessel ( tini ) nu vorbeste romana ci vorbeste in engleza in spaniola si in argentina doar stiti ca ea in film nu vorbeste in romana . doar traduce cineva ce spun ei ca sa intelegem noi ! apropo si pe mine ma cheama Violetta in realitate , nu mint si nu glumesc cu tot ce zic

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. andra ala care e carcasa ta e si pe net nu mai minti ca nu e al tau si al lu martina adica vio

      Ștergere
    2. am luato de pe net pentru ca nu puteam sa pozez pe blog carcasa mea adevarata chiar asa arata ca carcasa care am zis ca e a mea si nu ma face mincinoasa te rog aia aste acelasi model ca carcasa mea care am zis ca e a mea pentru ca arata la fel ca eu am iphone 2g si seamana putin dar daca nu ma crezi e treaba ta sper ca nu te superi pentru ce team zis

      Ștergere
    3. si da este pe net de ce crezi ca sa cumpere lumea am cautato pe net ca sa pot sa pun poza cu ea ca nu stiu cum sa pun poze de pe telefon pe calculator si normal ca e si pe net ce lumea nu vrea sa cumpere sau ce ? si din nou sper ca nu teai suparat pentru ce team zis

      Ștergere
    4. As vrea sa stiu ce numar de telefon are Martina Stoessel!! Va rog sa-mi raspundeti cei care stiti!!!!!!

      Ștergere
    5. cauta pe Facebook. O sa scrie la despre

      Ștergere
    6. dati-ne naibi numarul martinei stoessel de telefon ca inebunesc !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. care este numarul de telefon a martinei Stoesel?

      Ștergere
  4. lasa-ma odata ce nu intelegi

    RăspundeţiȘtergere
  5. Este doar un telefon,are mai multe keisuri! :)

    RăspundeţiȘtergere
  6. imi plac telefoanele Martinei

    RăspundeţiȘtergere
  7. stiti de pe ce sui-te pot procura si eu una?

    RăspundeţiȘtergere
  8. BUNA MA NUMESC ROXANA SI SUNT CEA MAI MARE FANA A TA . VREI SA VORBESTI CU MINE?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna. cati ani ai? {emma}

      Ștergere
    2. In momentul de fata, Martina are 17 ani.
      Daria

      Ștergere
    3. o iubesc astazi am facut17 ani

      Ștergere
    4. andreea brumar30 iulie 2014, 02:39

      La multi ani

      Ștergere
  9. Ce face cu agates telefoane!

    RăspundeţiȘtergere
  10. cum se numeste telefonul ala cu carcasa verde ?

    RăspundeţiȘtergere
  11. Si eu am avut un telefon ca primul numai ca m-i s-a stricat, acum am pe negru...

    RăspundeţiȘtergere
  12. Da-mi si mie te rog nr. tau de telefon sunt estera si am 10 ani

    RăspundeţiȘtergere
  13. Buna,Martina!
    As dori numarul tau de telefon ca sa te sun de ziua ta.
    Inainte,nu ma uitam la serialul TV. Colegele mele erau innebunire dupa ,,Violetta'',si mereu vorbeau la scoala. Eu cand auzeam,parca explodam! Acum afor serialul si mereu ma uit! Nr.meu de telefon 0743951345, Daria

    RăspundeţiȘtergere
  14. Îi fain !!!!!! Dar dami nr. lui martina stoessel !!plizzz !eu nsm facebook ! Vreau sa o cunosc !

    RăspundeţiȘtergere
  15. Vreau va rog frumos numarul de telefon adevarat a Marinei Stoessel!! Va rog, sa-mi spuneti cei care stiti!!!!!!!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  16. Răspunsuri
    1. asta este numarul martinei sau al tau?

      Ștergere
  17. eu il am pe primul si pe ultimul
    (maria)

    RăspundeţiȘtergere
  18. apropo nr de tel al martinei este:023456781233
    am vb cu martina pe skipe o cheama :martinastolessel
    (maria)

    RăspundeţiȘtergere
  19. Vrei sa fi in trupa iunix

    RăspundeţiȘtergere
  20. Eu am nr.de telefon adevarat al violettei si chiar nu mint pt.ca am vb.cu ea pe facebook.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mi-l dai si mie te rog daca il ai ?

      Ștergere
  21. il am pe ultimul si sunt la fel si al meu si al ei.

    RăspundeţiȘtergere
  22. Martina nu stie romana doar ca in film traduce cineva si la tote film eel de pe Disney e lafel uitativa pe YouTube sa vedeti filmul in spaniola sa vedeti ca ai alta voce

    RăspundeţiȘtergere
  23. Sunt super faine Martina esti foarte frumoasa Te iubesc Esti cea mai frumoasa cantareata din tot disneychennel te ADOR SI Telefoanele tale sunt frumoasa.Andra te rog sa ma crezi ca si eu am telefoane tot asa te rog credema si Sa nu uiti ca iti ador blogul :):):)Alexia:):):):)

    RăspundeţiȘtergere
  24. Andra sa urmarest ceva ca sa sti ca este cineva care imi fura numele si nu intelege ca eu sunt Erica si ca asta e numele meu eu sunt Erica.(Erica)

    RăspundeţiȘtergere