Totalul afişărilor de pagină

joi, 8 august 2013

Carte cu postere XXXL Violetta in romania+carduri cu un joc violetta

Hey!Am revenit cu o naua postare Violetta. Pe 7.AUGUST.2013 a aparut in ROMANIA o revista cu 10 postere Violetta XXXL la chioscuri la doar 12:99 lei care are la sfarsit un JOC VIOLETTA CU CARDURI .Eu mi l-am luat azi 8.august,dar grabitiva ca se vand repede lucrurile cu Vio!



                                                         LA CHIOSCURI

 
Ne revedem in curand.Bye!
 
 

84 de comentarii:

  1. ce tare vreau si euuuuu de pot cumpara ?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de la chioscuri si eu mi-am luat azi e superr

      Ștergere
    2. da osa imi iau si eu

      Ștergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundeţiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Ce tare e!Cum sunt cardurile?

      Ștergere
    2. pe spate sunt ca jurnalul violettei si srie violetta si pe fata are marginea roz o floare la fiecare card de diferite culori si asa sunt albe si scrie intrebari si raspunsuri in ele speram ca team ajutat

      Ștergere
    3. EU O AM DIN PRIMA ZI DE CAD A ARATAT RECLAMA

      Ștergere
  4. eu l-a cuparat azi are ulte si jocuri si are si niste cartonase si un calendar 2013 si 2014 se merita

    RăspundeţiȘtergere
  5. ce tare o vreau si eu o sa mi-o iau si eu

    RăspundeţiȘtergere
  6. eu il am si e fain posterul in care desenezi inima lui leon sau tomas. tata mi l-a luat ca a crezut ca asta e jurnalul care mi-l trebuie. dar si asta e fain!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ne bucuram ca iti place si sper sa iti placa si celelalte lucruri cu violetta

      Ștergere
  7. o ador pe martina ar fii misto sa vina in romania

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da ar fi si noua ne place martina speram ca iti place blogul

      Ștergere
  8. ar fii dragut daca am puteea sa scriem mesaje martinei....

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dar ar fi dragut dar martina nu vorbeste limba noastra vorbeste limba spaniola

      Ștergere
  9. nu te supara cati ani ai?andra

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am 11 ani dar acest blog il impart cu prietena mea iulia care are 10 ani

      Ștergere
  10. uau esti micuta pt acest blog dar multi inainte

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc speram ca iti place blogul nostru

      Ștergere
  11. nu te supara am mai vrea cineva de 16 ani

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aceasta carte sa gaseste la cioscurile de ziare daca la asta te referi speram ca iti place blogul

      Ștergere
  12. si ar fii dragut sa faci un concurs

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da ar fi si o sa facem speram ca iti place blogul

      Ștergere
  13. da dar.......u .......lasa mereu spui iti place blogul nu mai mult ca tini:)

    RăspundeţiȘtergere
  14. daca am putea vb cu martina macar in spaniola sau sa vina in romania as fii cea mai fericita dar cred ca n-o sa se intample:(

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. puteti sa vorbiti cu ea pe twitter o chiama TiniStoessel dar puteti sa vorbiti in spaniola cu ea sau in engleza a si daca aveti cont de facebook sa nu o cautati ca nu are cont de facebook a spus asta intr-un videoclip pe net a zis in spaniola dar eu stiu spaniola

      Ștergere
  15. Răspunsuri
    1. calendarul este rog si are o inima mare si inauntrul inimi este violetta Francesca si camila si sub inima sunt lunile anului

      Ștergere
  16. ms pt ca mi-ai raspuns cat a costat?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. a costat 13 lei si inca cred ca se mai gaseste

      Ștergere
  17. andra da-mi si mie nr tau sa te sun

    RăspundeţiȘtergere
  18. andra imi dai si mie numarul tau de telefon?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dar as vrea sa stiu de ce il vrei

      Ștergere
    2. andra stii de ce vreau nr tau? sa te sun sa iti spun ceva despre violetta ca aici nu iti spun. mi-l dai te rog te rog. sa imi raspunzi.

      Ștergere
    3. imi pare rau nu pot sa til dau si nu e nevoie sa ne spui nimic u te supara dar eu cu iulia am vrea sa facem asta singure daca nu te superi

      Ștergere
  19. nimeni nu stie nr martinei nu mai mintiti

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ba il am si nu ma face mincinoasa ca tu esti si il am ca stiu spaniola ca in argentina mam nascut nu mint. andra ma crezut nu mint. pa ca sunt pe faebook. si vb cu un baiat tare frumos. si eu am 14 ani si ce daca sunt mare privesc violetta

      Ștergere
    2. si nu vreau sa ma cert cu nimeni eu am multe poze pe net si am gasit multe andra as vrea sa postez si eu dar n-am cum

      Ștergere
    3. va rog nu va mai certati bravo voua dar nu va mai certati

      Ștergere
  20. ca nu are nimeni nr lui tini?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. din Romania nu prea cred nu stiu nu ma bag in certuri

      Ștergere
    2. ba il am ca am fost in argentina ca stiiu spanola si mi la dat daca mam nascut in argentina

      Ștergere
  21. eu ma numesc cristina am 14 ani.da stiu sunt prea mare ca sa imi placa violetta.dar o ador foarte mult pe tini. am doar:posterele acelea cu ea si o revista as vrea sa am cat mai multe o ador si cant melodiile din seriarul ei. faceti o treaba buna cu blogul sper ca nr fanilor din romania sa creasca foarte mult TE AMO TINI<3

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu esti prea mare pentru violetta chiar si mamele noastre se uita la violetta noi am fi de parere ca toata lumea poate sa urmareasca serialul nunumai copii mici si in plus si noi am facut blogul acesta cu pester 3000 de vizualizari si cu peste 60 de postari si avem numai 11 si 10 ani si bravo este un lucru foare bun ca canti melodiile din violetta multumim si noi am vrea sa creasca numarul de fani pupici iulia si andra

      Ștergere
  22. dar videouri nu puteti sa puneti?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am pus o groaza la mami multe postari o sa punem mai multe dar atunci cand o sa avem nevoie speram ca team ajutat

      Ștergere
  23. dar videori nu puteti sa puneti?

    RăspundeţiȘtergere
  24. si pe la cat esti u pe blog adica pe la ce ore intri?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai depinde uneori intra iulia ea este prietena mea cu care impart blogul si uneori intru eu dar eu deobicei intru pe la 1 2 sau 3 adica la pranz si dupamiaza uneori decat speram ca team ajutat

      Ștergere
  25. Eu stiu spaniola si ca am doar 11 ani n-am mess,dar va zic ce sa ziceti,stie cineva mess-ul lui Tini?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu credem ca stie cineva din Romania mess-ul lui tini dar si si noi stim spaniola si eu am 11 ani si iulia are 10

      Ștergere
  26. STIRE NOUA:in toate bibliotecile din italia a aparut o carte numita "sunt indragostita cu violetta".are 160 de pagini despre curaj , muzica , prietenie , dragoste si bucurie. ESTE SUPER TARE stiu ca nu sunt un admin ca sa postez stiri desi as vrea dar vreau sa va ajut (cristina)

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ne pare bine ca ne ajuti ar am crede ca ar fi mai bine sa ne ocupam noi de postari te rog nu te supara dar putem face asta si singure si in plus nici nu te cunoastem stim decat ca te chiama cristina si ai 14 ani speram ca nu teai suparat pe noi pupici iulia si andra

      Ștergere
  27. INTERVIU MARTINA STOESSEL: cum incepe ziua ta? tini: ma trezesc la 7 dimineata dupa ma duc la cursuri .eu lucrez 6 ore pe zi pentru ca sunt minora si nu am voie mai mult recent ai fost in S.U.A.stii lumea disney? tini:da a fost uimitor am facut o scena de 6 pagini in bafta charlie si am cantat care este visul tau? tini:visul meu este sa devin o cantareata si sa obtin albumul meu solo CAM ATATA A FOST A FOST UN MINI INTERVIU VA ROG SA MA CREDETI INTERVIU E ADEVAARAT VA JUR L-AM LUAT DE PE O PAGINA FANCLUB VIOLETTA DIN ITALIA va multumesc va pup(cristina)

    RăspundeţiȘtergere
  28. mai am si alte stiri pt voi o sa vi le spun maine surpriza pa pa te pup andra:*

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dar nu e chiar nevoie sa nile spui dar cum vrei tu

      Ștergere
  29. maine avem interviu cu lodovica comelo (francessca) SI NU E FALS VA JUR E DIN ITALIA SI L-AM TRADUS PT VOI

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumim dar nu e neaparata nevoie sa ne zici ce sa postam

      Ștergere
  30. vreau sa postez si eu cate ceva si ce daca?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. doar zicem si in plus nu ai cum sa postezi pe acest blog decat daca sti parola si noi nu iti putem da parola imi pare rau

      Ștergere
  31. mda....."geniilor"relelor va credeti tari,........

    RăspundeţiȘtergere
  32. eu o sa postez nu ma intereseaza ce ziceti asa va comportati cu fanii

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu ne comportam asa cu fani probabil tu noi nu am vrut sa suparam pe nimeni dar ziceam daca tu postezi noi nici macar nu te cunoastel si daca postezi tu o sa vrea mai multi si mai multi si mai multi si pana la urma blogl asta o sa ajunga o mare amestecatura dar daca asta vrei bine noi nu vrem asta si deasta nu te lasam sa postezi

      Ștergere
  33. :(((((((((((((((((((((((((((((((((((

    RăspundeţiȘtergere
  34. eu le am de mult dinainte sa apara .pace fraierilor va dau ceva moca

    RăspundeţiȘtergere
  35. Nu va mai certati! Buica Andra nu sti sa scri corect !!!

    RăspundeţiȘtergere