Totalul afişărilor de pagină

marți, 6 august 2013

joc violetta

salut mia venit o idee hai sa o zic este vorba despre un joc eu pun o poza cu personajele violetta si voi trebuie sa ziceti cu care ii sa mai bine adica sa votati si scrieti la comentari ce numar votati 1 ,2,3 sau 4 sa incepem :

poza se numeste violetta sa scrieti cum se numeste poza ca sa ne dam seama din ce poza ati votat

poza aceasta se numeste ludmila
cam atat sa scrieti la comentari da ? eu o sa scriu pa pa

35 de comentarii:

  1. eu aleg la violetta 3 si la ludmila 2 voi ce alegeti ?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Eram eu, [Vio) cu Violetta 1 și Ludmila 2

      Ștergere
    3. poza cu violetta =1 ludmila =2

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. bravo bune alegeri speram ca iti place blogul nostru

      Ștergere
  3. violetta 1, ludmila 2 ii sta bine lu vio imbracata asa lu ludimila nu prea

    RăspundeţiȘtergere
  4. fain jocul lui vio ii sta bine dar pe ludmila o arata grasa

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumim si da arata putin grasa dar nici chiar asa

      Ștergere
    2. la violetta 4 la ludmila3

      Ștergere
    3. violetta 3 ludmila 1

      Ștergere
  5. eu bla violetta 4,iar la lutmila 3

    RăspundeţiȘtergere
  6. eu la violetta4 ,iar la lutmila 1

    RăspundeţiȘtergere
  7. La Violetta 4, iar la Ludmilla 2.

    RăspundeţiȘtergere
  8. Eu Violetta 3 si Ludmila 1

    RăspundeţiȘtergere
  9. Eu aleg Violetta 2 si Ludmila 2.
    P.S.
    Si pe mine ma cheama tot Ludmila. :)

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iar pe mine ma cheama violetta

      Ștergere
  10. Va rog sa imi raspundeti!

    RăspundeţiȘtergere
  11. Eu Alegre la Violetta 3 si la Ludmila 2.

    RăspundeţiȘtergere
  12. Eu aleg Violetta 1 si Ludmila 2.

    RăspundeţiȘtergere
  13. violetta este frumoasa in com 3

    RăspundeţiȘtergere
  14. eu aleg pentru violetta 4 pentru ca asa e mai sexy, si pentru ludmila 1

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vio este fabuloasa o aaaaaaaaaaaaadddddddddddddooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!

      Ștergere
  15. ii sta bine lui vio cu 1 iar lui ludmi cu 2

    RăspundeţiȘtergere
  16. Violetta2 și Ludmilla3

    RăspundeţiȘtergere