Totalul afişărilor de pagină

miercuri, 7 august 2013

lodovica comello si martina stoessel interpreteaza roluri din universitatea monstrilor

salut am revenit cu o noua postare stiati ca lodovica comello(Francesca) si martina stoessel(violetta) joaca personaje din universitatea monstrilor filmul ? ei daca nu stiati va spunem noi uitati un videoclip care va arata :
lodovicacomello-martinastoessel-monstersuniversity


tini(martina) o interpreteaza pe carrie si lodo(lodovica) o interpreteaza pe britnay adica din poza de mai sus tini este ultima din dreapta cea cu pielea verde si lodo este langa tini cea cu pielea mov

9 comentarii:

  1. super o sa ma uit si eu

    RăspundeţiȘtergere
  2. Tare si alti protaconisti ai serialului violetta mai interpreteaza din universitatea monstrilor

    RăspundeţiȘtergere
  3. SUPER!!!!!!!!!!!!!
    Am vazut desenul!!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  4. Stiam de mult sper ca nu teai suparat îni place blogg-ul tineo tot asa! Oricum ai postat asta pentru ca uni dintre noi nu stiau te înteleg !!!Dar cum te numesti pentru ca am uitat ???

    SONIA

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu m-am suparat si ma numesc Andra poti vedea la fiecare postare pe care o postez

      Ștergere