Totalul afişărilor de pagină

marți, 6 august 2013

melodii din violetta sezonul 2 versuri

buna cred ca mereu v-ati mirat ce inseamna unele meodii din violetta pai o sa va arat eu dar fiti atenti sunt din sezonul 2

Cómo quieres

Dime lo que quieres y no me hagas llorar
No juegues conmigo y no me hagas ilusionar
Dime las palabras que digan la verdad
No prometas cosas que no van a pasar
Sabes que yo cambio cuando tú estás aquí
Me siento distinta porque me haces feliz
Cómo quieres que te quiera si te quiero y tú
no quieres que te quiera como yo quiero quererte
Sea lo que sea y yo lo voy a aceptar
Sabes que te quiero y ya no quiero llorar
Pase lo que pase, quiero tenerte aquí
Tú eres la persona que me hace reír
Sabes que yo cambio cuando tú estás aquí
Me siento distinta porque me haces feliz
Cómo quieres que te quiera así te quiero y tú
no quieres que te quiera como yo quiero quererte
Cómo quieres que te quiera si te quiero y tú
no quieres que te quiera como yo quiero quererte
Cómo quieres que te quiera si te quiero y tú
no quieres que te quiera como yo quiero quererte
Cómo quieres que te quiera si te quiero y tú
no quieres que te quiera como yo quiero quererte
Cómo quieres que te quiera si te quiero y tú
no quieres que te quiera como yo quiero quererte


Cum vrei

Spune-mi ce vrei si nu ma face sa plang
Nu te juca cu mine si sa ma faci sa sper
Spune-mi vorbele care spun adevarul
Nu-mi promite lucruri care nu se vor intampla
Stii ca ma schimb atunci cand tu esti aici
Ma simt diferita pentru ca tu ma faci fericita
Cum vrei tu sa te iubesc daca te iubesc si tu nu vrei sa te iubesc asa cum vreau eu sa te iubesc
Orice va fi, va fi si voi accepta asta
Stii ca te iubesc si nu mai vreau sa plang
Orice se va intampla, vreau sa te am aici
Tu esti persoana care ma face sa rad.
Stii ca ma schimb atunci cand tu esti aici
Ma simt diferita pentru ca tu ma faci fericita
Cum vrei sa te iubesc asa te iubesc si tu nu vrei sa te iubesc asa cum vreau eu sa te iubesc
Cum vrei tu sa te iubesc daca te iubesc si tu nu vrei sa te iubesc asa cum te iubesc
Cum vrei tu sa te iubesc daca te iubesc si tu nu vrei sa te iubesc asa cum te iubesc
Cum vrei tu sa te iubesc daca te iubesc si tu nu vrei sa te iubesc asa cum te iubesc
Cum vrei tu sa te iubesc daca te iubesc si tu nu vrei sa te iubesc asa cum te iubesc

acum alta :

Alcancemos las Estrellas

Ese sentimiento, sensación llena de emoción
Siento la alegría, que me provoca esta canción
Oye mi corazón como se acelera
cuando el público espera, no
Nada me va a parar, que sube el telón
Chicas, comienza la función
Las luces, los flashes,
La música será la clave
Aplausos en un momento
Nuestra voz va a tocar el cielo
Va-a-a a empezar la fiesta
Alcancemos las estrellas
Va-a-a a empezar la fiesta
Alcancemos las estrellas
Peinarse y maquillarse
Los nervios a flor de piel
Es en el escenario
Donde a mis sueños veo nacer
Oye mi corazón como se acelera
cuando el público espera, no
Nada me va a parar
Que sube el telón
Chicas, comienza la función
Las luces, los flashes,
La música será la clave
Aplausos en un momento
Nuestra voz va a tocar el cielo
Va-a-a a empezar la fiesta
Alcancemos las estrellas
Va-a-a a empezar la fiesta
Alcancemos las estrellas
Yo quiero tocar, yo quiero ganar
Cada corazon que me llegue a escuhar
Nuestro sueños hacerlos realidad
La cima alcanzar
Preparense el show va a empezar
Las luces...
La música será la clave
Aplausos...
Nuestra voz...
Va-a-a a empezar la fiesta
Ah ah alcancemos las estrellas
Va-a-a a empezar la fiesta
Ah ah alcancemos las estrellas



Atingem Stelele

Acest sentiment, senzatie plina de entuziasm
Simt bucuria, ce mi-o provoaca acest cantec
Imi simt inima cum accelereaza
Cand publicul asteapta, nu
Nimic nu ma va opri, ridica cortina
Fetelor, incepeti spectacolul
Luminile, flashurile
Muzica va fi cheia
Aplauzelor intr-un moment
Vocile noastre vor atinge cerul
Petrecerea va incepe
Atingem stelele
Petrecerea va incepe
Atingem stelele
Parul si machiajul
Emotiile sunt mari
Pe scena
Este locul unde imi voi vedea visele cu ochii
Imi simt inima cum accelereaza
Cand publicul asteapta, nu
Nimic nu ma va opri
Ridica cortina
Fetelor, incepeti spectacolul
Luminile, flashurile
Muzica va fi cheia
Aplauzelor intr-un moment
Vocile noastre vor atinge cerul
Petrecerea va incepe
Atingem stelele
Petrecerea va incepe
Atingem stelele
Eu vreau sa ating, eu vreau sa castig
Fiecare inima care ma va asculta
Visele noastre le vom transforma in realitate
Varful sa-l atingem
Pregatiti-va, spectacolul va incepe.
Luminile...
Muzica va fi cheia
Aplauzele...
Vocile noastre...
Petrecerea va incepe
Ah ah atingem stelele
Petrecerea va incepe
Ah ah atingem stelele


si mai este o melodie care o sa o dedic prietenei mele iulia ca stiu ca ii place melodia asta se numeste yo soy asi si este cantata in sezonul 2 de personajul nou diego eu am cautat ce inseamna in romana pe google translate ca nu stiu chiar toata melodia in romana si are cateva greseli sa va scriu in spaniola si sa vedeti varinata in romana pe google translate ca are cateva parti amuzante si sa vedeti variant adevarata in romana :

in spaniola:

yo soy asi

Escucha y siente
Sube el volumen vas a enloquecer
Entiende y siente
De corazones rotos soy el rey
Yo soy el rey
Yo soy el rey oh
Perdiendo el control

Dime el ritmo ponte a bailar
Ven conmigo déjate besar
Yo sé te va a gustar, mi estilo te va a conquistar
Mis pies te mueve al compás
se que no lo puedes evitar ,
No intentes luchar , Mi estilo te va a Conquistar

Y es que yo soy así
Mi vida es alocada
Sin red y voy a mil
Mi ley es doble o nada
Y es que yo soy así
Con solo una mirada
Vas a quedar de mi
Por siempre enamorada

Todo cambia
Cuando te acercas a mi
Tus ojos me hace sentir
Que estoy volando , volando

Tu presencia
mi mundo completa
te haré mi princesa
Hoy con un Beso
Perdiendo El control

Mis pies te mueve al compás
se que no lo puedes evitar
no intentes luchar
One , two , tree , four

Y es que yo soy así
Mi vida es alocada
Sin red y voy a mil
Mi ley es doble o nada
Y es que yo soy así
Con solo una mirada
Vas a quedar de mi
Por siempre enamorada
 
in romana varianta google translate :
 
eu sunt asa
 
Auzi și simți
Măriți volumul nebun
Înțelege și simți
Din inimi frânte Eu sunt regele
Eu sunt regele
Eu sunt regele oh
Pierde controlul

Spune-mi te rog ritm de dans
Vino cu mine lasa-te saruta
Știu că-ți placă, stilul meu este de gând să câștige
Picioarele mele se va muta la bataie
este nu vă pot ajuta,
Nu încercați să lupte, stilul meu vei cuceri

Și eu sunt ca
Viața mea este nebun
Nici o rețea și am o mie de
Factura mea este dublu sau nimic
Și eu sunt ca
Dintr-o privire
Vei fi în mea
Pentru totdeauna în dragoste

totul se schimbă
Când ați venit pentru a-mi
Ochii tăi să mă simt
Eu zbor, zbor

Prezența dvs.
Lumea meu complet
face printesa mea
Astăzi, cu un sărut
Pierde controlul

Picioarele mele se va muta la bataie
este nu vă pot ajuta
nu încercați să lupte
Unu, doi, copac, patru

Și eu sunt ca
Viața mea este nebun
Nici o rețea și am o mie de
Factura mea este dublu sau nimic
Și eu sunt ca
Dintr-o privire
Vei fi în mea
Pentru totdeauna în dragoste
 
si acum varianta adevarata :
 
eu sunt asa
 
asculta si simte
mareste volumul orice
ar fi ,orice ar fi, orice
ar fi oh
intelege si simte
de inimi frante sunt
eu regele ,eu sunt regele oh
pierde controlul
 
spunemi ritmul pe care pot dansa
vino cu mine lasate sarutata
eu stiu ca o sa iti placa,stilul
meu te va cuceri
picioarele mele se vor misca ca o busola
stiu ca nu poti evita,
nu incerca sa lupti,stilul meu te va cuceri
 
si este ca eu sunt asa
viata mea este nebuna
fara retea si am o mie
legea mea este dubla sau nimic
si este ca eu sunt asa
cu o singura privire
o sa cedezi de mine
pentru todeauna indragostita
 
totul se schimba
cand te apropi de mine
ochi tai ma fac sa simt
ca eu zbor , zbor
 
prezenta ta
lumea mea completa
te voi face printesa mea
azi cu un sarut
pierde controlul
 
picioarele mele se vor misca ca o busola
stiu ca nu poti evita,
nu incerca sa lupti
1,2,3,4
 
 
si este ca eu sunt asa
viata mea este nebuna
fara retea si am o mie
legea mea este dubla sau nimic
si este ca eu sunt asa
cu o singura privire
o sa cedezi de mine
pentru todeauna indragostita
 
gata cu melodiile ca nu mai pot sa scriu alte melodii pentru ca deja ma dor mainile ne vedem in curand pa

85 de comentarii:

  1. Umm... ai folosit Google Translate.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am folosit decat la yo soy asi in rest nu restul leam tradus eu si am folosit google translate pentru ca sa vedeti ce amuzant e

      Ștergere
    2. me gusta alcancemos las estrellas , como quieres sino yo soy asi un paco no mucho (martina stoessel)

      Ștergere
  2. esti o div minunata violetta tineo tot asa

    RăspundeţiȘtergere
  3. te ador esti foarte talentata tineo tot asa
    esti frumoasa,talentata si te iubesc
    cu drag fana ta nr1

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu sunt traduse deloc bin

      Ștergere
    2. Da nu suna prea bine.nici nu are prea mult ritm.

      Ștergere
    3. stiti ca nu se spune aici pt ca nu e blogul ei . eu sunt violeta si asa ma cheama nu violetta . p.s o iub. pe violetta

      Ștergere
  4. am 11 ani si esti preferata mea
    esti frumoasa ,talentata si iubita de Leon si de Tomas

    cu drag Amalia

    RăspundeţiȘtergere
  5. ce frumoase sunt melodiile tale violetta
    tineo tot asa
    pupici de la Amalia

    RăspundeţiȘtergere
  6. violetta Leon vrea sa fie cu tine dar crede ca tu nu mai vrei sa fiti inpreuna iar Leon se teme sati vorbeasca deoarece tia spus acele lucriri
    asa ca impacate cu iel
    cu drag Amalia

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu cred ca canti frumos tineo tot asa cu drag sebastian

      Ștergere
  7. Leon este o persoana timida dar cu tine se simte altfel este mai atent cu tine si ii spune lui Tomas ca sa te lase in pace el
    eu zic sa te impaci cu el
    cu drag Amalia

    RăspundeţiȘtergere
  8. eu te cunosc foarte bine Vio dar nu crede ce spun alti

    cu drag Angie

    RăspundeţiȘtergere
  9. Vio sti ca poti avea incredere in mine si sti foarte bine ca te iubesc mult si ca nu mai vreau sa mai plec de langa tine
    eu stiu ca treci prin momente grele dar nu te lua dupa alti in viata .Fa tot ceti place ,si uneori tatal tau e cam dur cu tine dar o face spre binele tau
    cu drag Angie

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bine Angie dar daca tata se scumba radical ce sa fac ,sal ascult cemi spune sau sa nu,sunr nesigura pe mine
      cu grag Violetta

      Ștergere
  10. Daaaa! Sigur esti Angie!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  11. Vio, azi este ziua mea.As vrea sa vii la Bacau la ziua mea.Sunt la maal!

    RăspundeţiȘtergere
  12. Răspunsuri
    1. nu era angie sau violetta a zis cineva asa pentru ca ei nu stiu sa vb romana de leon

      Ștergere
  13. violetta te iubesc pentru mine esti o stea esti modelul meu in viata si in tot dar eu il iubesc si pe leon sunteti preferati mei si va iubesc dar va rog nu va mai certati aveti doua voci minunate si singuri si impreuna va iubesc sunteti modele mele si in dragoste violette ca si eu am probleme cu baieti iubesc doi si sunt iubita de ei dar nu stiu ce sa fac dar cred ca o sa fac ca tine in dragoste

    RăspundeţiȘtergere
  14. imi place foarte mult serialul ,,Violetta''

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. violetta esti cea mai frumoasa adolescenta din spania

      Ștergere
    2. imi place de diego cu violetta

      Ștergere
  15. serialul e foarte frumos

    RăspundeţiȘtergere
  16. praf eusebiu constantin16 decembrie 2013, 05:11

    Violeta este un serial foarte frumos

    RăspundeţiȘtergere
  17. nu stiu stiu ce sa zic despre violeta sau despre serialul iei pentru ca amandoi sunt la fel de specie

    RăspundeţiȘtergere
  18. Violeta eu te iubesc si pe tine si pe ceilalti din serialul tau si voi ma faceti sa plang,sa rad,sa dansez.Datorita voua vreau sa ma inscriu la dans si la canto.
    Cand sa incheat primul sezon am plans, am crezut ca nu o sa mai vab niciodata serialul acesta.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu vreau sa devin chitarist si sa cant. Cand o sa devin mai mare imi doresc sa cant pe scena cu tine violetta(adica martina stoessel)

      Ștergere
  19. eu am tradus singura cantecele pentru ca stiu bine spaniola

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum vrei tu sa te iubesc daca te iubesc si tu nu vrei sa te iubesc asa cum vreau eu sa te iubesc
      asta spune violetta intrun vis cu leon

      Ștergere
    2. daaaaa stii spaniola se vede pana si bunica traduce mai bn ca tine

      Ștergere
  20. Da stiu apoi la scris pe caiet sa nu il uite apoi a doua zi la cantat

    RăspundeţiȘtergere
  21. Buna sunt Monica fana ta adevarata nr 1 stiu ca vrei sa ma cunosti pentru ca prietena mea Cristin te -a cunoscut si mi -a dat telefonul ei sa vorbesc cu tine , si vreau sa te cunasc! TE CERO!

    RăspundeţiȘtergere
  22. nu am comentari si am uitat sa -ti spun ca sunt cls a 3a B te iubesc mult

    RăspundeţiȘtergere
  23. Melodiile sunt FANTASTICE.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Super tare vroiam demult sa stiu ce spune VILU

      Ștergere
  24. am o colega pe care o cheama anastasia si i-am cantat yo soy asi si i-a placut foarte mult.Imi place de ea

    RăspundeţiȘtergere
  25. Vio esti tare dar eu vreau sa spun ca numi plac fani ce zic ca sunt nr 1 ai putea da un test pentru a afla cine e fanu.nr 1

    RăspundeţiȘtergere
  26. Numi plac fani ce se cred nr 1 cum ar fi monica
    Apropo eu sunt Ema

    RăspundeţiȘtergere
  27. Dar unde e CUANDO ME VOY? Pe acesta nu l-ai pus!

    RăspundeţiȘtergere
  28. eu am cantecul pe telefon

    RăspundeţiȘtergere
  29. violeta e un serial super

    RăspundeţiȘtergere
  30. OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! In vara asta am fost la un concert de al Violettei si a fost tare.Am facut 6 poze cu ea,am primit autograf si ma pupat pe obraz.Am facut poze cu toate personajele serialului Violetta si am fost pe scena ca sa cant cu ei.Nu am inteles nimic din ce vorbea Violetta.

    RăspundeţiȘtergere
  31. miar placea sa fiu ca martina.

    RăspundeţiȘtergere
  32. omg am auzit ca leon adica jorje este insurat.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum adica insurat? Deja la varsta asta? Jorge ,este destul de tanar!

      Ștergere
    2. Eu sigur nu cred ca sa insurat

      Ștergere
  33. maxi are un caine, iar jade are o pisica.

    RăspundeţiȘtergere
  34. credeti ca trupa violetta va veni si in romania

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu cred ca da pentru ca se apropie de tara noastra cu concertul aaaaaaaaaaa.

      Ștergere
    2. Sa speram ca da

      Ștergere
  35. revistele violetta sunt super.

    RăspundeţiȘtergere
  36. eu am poze chiar de la ea.

    RăspundeţiȘtergere
  37. am intrat si pe facebookul ei si am vorbit cu ea.

    RăspundeţiȘtergere
  38. eu am transleisant si imi traduce si eu inteleg.

    RăspundeţiȘtergere
  39. toti sunt super , dar leon nu e mai dragut diego.

    RăspundeţiȘtergere
  40. eu nu vreau ca leon sa se impace cu violetta.

    RăspundeţiȘtergere
  41. lara este foarte ne draguta.

    RăspundeţiȘtergere
  42. eu stiu sa cant si sunt mai talentata decat ludmila.

    RăspundeţiȘtergere
  43. o sa inceapa o emisiune violetta tv , dar nu stiu cand.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu am auzit nimic despre Violetta tv pe ce program e ? Doar daca sti normal . Raspundemi daca sti

      Ștergere
    2. pe disney chanel luni-vineri de la 18:00

      Ștergere
  44. ati mers la clubul violetta

    RăspundeţiȘtergere
  45. buna, eu sunt rosu andreea camelia, violetta noi avam in comun muzica si dansul.

    RăspundeţiȘtergere
  46. Yo soy asi este preferatul meu.Te iubesc vio!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  47. Violetta eu ma numesc Cesarean Paula si sa sti ca si eu sunt foarte talentata la muzica si dans.Deci avem ceva in comun. Te ador Vio!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  48. Martina Stoessel se numeste Violetta se numeste in serial.

    RăspundeţiȘtergere
  49. Hei eu vreau sa stiu cine esti cum te numesti tu vreau sa facem cunostinta daca se poate sa imi spui chiar maine ar fi perfect uite eu iti spun chiar acum cum ma numesc eu ma numesc Monica te rog sa imi spui si tu cum te numesti poate ne scriem maine asa ca te rog scriemi te pup tine minte minte ce team rugat . Deci o sa imi scri? Te pup Monica.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Apropo eu vreau sa stiu cine esti tu scriitoarea versurilor voiam sa sti ca am scris asta pentru tine scriitoare anonima.

      Ștergere
    2. Te numesti cum va Buica Andra?

      Ștergere
  50. deci sa imi spui te rog.

    RăspundeţiȘtergere
  51. sunt fana ta nr 1 ti-am cantat melodiile la concursuri si am gastigat te iubesc si creda-ma sa ai incredere in leon nu in diego si sa stii ca inca te iubeste mult

    RăspundeţiȘtergere
  52. NU NU E ADEVARAT CHIAR DACA DIEGO O MINTE O IUBESTE NESPUS IN REST LEON E CU LARA CARE O FACE PE VIO TRISTA DAR DIEGO II VREA BINELE EL VREA SA AFLE CINE E TATAL SAU DAR TINE LA EA DAR LEON O FACE SA SUPERE INTENTIONAT SUNT FERICITA CA VIOLETTA E IN PREUNA CU DIEGO E MINUNA O ATMIR PA CU DRAG JENNYFER ANDREEA .....

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. in ep 74 leon il filmeaza pe diego cand vorbeste cu ludmila la madrid si vio il aude vorbind cu fran si apoi ea nu poate canta la spectacol si leon canta cu ea podemos si de atunci sunt impreuna iar in ep 80 se saruta cu vio cu leon dupa ca termina de cantat la sarsitul show-ului Esto no puedes terminar...

      Ștergere
  53. I <3 VIOLETTA
    ESTI PREFERATA MEA!!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  54. Bună!Sunt o mare fană a Violettei și mă voi semna [Vio)

    RăspundeţiȘtergere
  55. Stie cineva cum se numeste piesa pe crae o canta Vio in Violetta2 capitolul 63 cand Fran si Cami se cearta si spune Fran ca sunt versurile puse de la coapa la cap???

    RăspundeţiȘtergere
  56. daca te rog sunt multi care nu stiu citi pe limba in care este si daca stii un site unde sunt scrise dupa pronuntie

    RăspundeţiȘtergere