Totalul afişărilor de pagină

joi, 22 august 2013

o veste super!!!

avem o veste buna stiti jurnalul violetta din 31 iulie nu ? ei datorita fanilor din toata tara care au cumparat jurnalele violetta se retipareste :

sper ca este buna vestea va puteti cumpara jurnalul jurnalul violetta se va retipari la sfarsitul luni august adica luna aceasta pa

24 de comentarii:

  1. lam cumparat din argentina.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dar lasal poate vrea decat sa ne spuna nu e vina lui sau ei si nici a ta ca ii spui asta sper ca nu team suparat cu ceva dar de ce ne insulti ?

      Ștergere
    2. vreau si eu un jurnal ca al violettei

      Ștergere
    3. vreau si eu un jurnal ca al violettei

      Ștergere
  2. super vestea dar eu nu il cumpar am albumul posterele si revistele (albumul cu abtibilduri)

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumim nu este nimic daca nu vrei sa il cumperi noi doar am pus anuntul

      Ștergere
  3. Poza asta am pus-o si eu pe blog! Normal ca acum oamenii o sa creada ca eu sunt furacioasa!Eu am sters postarile de pe blogul vostru, acum astept si eu!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. noi nu team furat nimic poza asta am gasito pe net nu o sa creada ca esti furacioasa pentru ca o sa vada data cand ai publicat tu si noi si noi nu team furat nimic de unde era sa stiu ca ai si tu o postare la fel ?

      Ștergere
  4. am auzit ca jurnalul are lacat si cheie...
    este adevarat
    sunt o mare fana violetta si vreau sa-l cumpar

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da il poti cumpara de acum ca a aparut dar da este adevarat ca jurnalul original al violettei are lacat si cheie lacatul este florarea acea mov dar oricum nu cred ca poti gasi si cu lacat si cu chieie exact ca al violettei nici in argentina nu a aparut asa

      Ștergere
  5. pai oricum imi place si am sa-l cumpar in orice caz

    RăspundeţiȘtergere
  6. eu merg sa-l iau duminica asta sper sa-l mai gasesc[vio]

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bravo duminica deobicei chioscurile sunt inchise dar merita sa incerci

      Ștergere
  7. ba voi si minciunile voastre de ce va bateti joc voi si aia de la reclama de atatia copii ce crezi ma ca mis proasta ca nu aflu eu si atatia copii ca de fapt jurnalul nu exista nu am sati mai vizitez niciodata blogul pentru ca daca ai mintit cu asta ai mintit cu tot blogul asa ca la final voi sunteti niste nesimporci mincinosi pa

    RăspundeţiȘtergere
  8. ce acuma vo mancat mata limba?de cand am postat asta si nati zis nimic?ducetiva naibii in puii mei cu tot cu blogul vostru de 2 bani si nici atat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  9. eu am toate jurnalele : unul cu magnet cu o floricica,unul fara floricica dar tot cu magnet, unul cu cheita si acela jurnalul tau secret !!!!!! <3 :) (y)

    RăspundeţiȘtergere