Totalul afişărilor de pagină

duminică, 11 august 2013

poze noi cu tini 2

buna din nou haideti sa va aratam cele mai noi poze cu tini stoessel adica violetta sper sa va placa noua ne plac :
Disney Violetta
Disney Violetta
Preparandose
Tini maquillandose
Tiniღ | via Facebook
autografo martina stoessel - Cerca con Google
Facebook
sofia caputo
Trinty Star - ViolettaVilu
Tini Stoessel
Mayra Arduini | Facebook
stiu sunt cam multe dar cred ca sunt frumoase sper sa va placa atat cat ne place si noua pa

10 comentarii:

  1. Nu sunt asa de noi. Eu le am dinainte de a le pune voi. Sper ca nu v-ati suparat pe mine.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu neam suparat stiu ca unele nu sunt noi dar eu ziceam ca sunt noi pentru oameni care nu leau vazut

      Ștergere
  2. sunt frumoase pozele. eu pe net a gasit de la ziua ei si cu ludmila. este insarcinata. vreti sa va spun cine este tatal? cred ca ati aflat deja.

    RăspundeţiȘtergere
  3. sunt de pe google imagini...

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. imi poti spune te rog cine este tatal copilului Ludmilei ??

      Ștergere
  4. Imi plac mult pozele Violetta!

    RăspundeţiȘtergere