Totalul afişărilor de pagină

miercuri, 7 august 2013

violetta poze miscatoare

salut din nou am revenit  cu noi postari si in aceasta postare este vorba de poze cu violetta gif adica poze miscatoare cu violetta sa va aratam cateva :




Martina StoesselVioletta Dance vs. Ludmiła
Violetta - On Beatcam atat sper ca va placut noile noastre postari si ne mai vedem bye

21 de comentarii:

  1. ce tare.. o iubesc pe vioetta dica maritina o sa fin la e in argentine si la stundio 21

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inainte sa te faci de ras in fata ei, mai bine ai invata sa scrii, ANALFABET-O!!

      Ștergere
  2. am fost in argentina si la studio21 si am vazuto

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si ce dovezi ai ca ai vazut_o ? spui asta doar ca sa te lauzi putin nu spun ca nucred ca tu ai fost in argentina dar am vazut intr_un video ca studio 21 a fost construita special pentru serialul violetta si acoperisul sau e plin de camere doar actorii se pot afla acolo

      Ștergere
  3. o iubesc pe MARTINA e super sreiALUL EI MA UIT IN FIECARE ZI LA 18:00::::::::::::::::::::::::))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    RăspundeţiȘtergere
  4. poti sa-mi dai o poza cu tine te rog frumos

    RăspundeţiȘtergere
  5. Super pozele,mai ales aia cu Leon.Hahahahahahahah!

    RăspundeţiȘtergere
  6. Poza cu Leon e bestiala. Si eu am fost in Argentina si am vazut-o pe Tini .A fost super tare .Mia dat autograful ei si o poza cu ea .

    RăspundeţiȘtergere
  7. imi place cand leon face ca ludmila.este amuzant

    RăspundeţiȘtergere
  8. Ador pozele dar si pe tini!

    RăspundeţiȘtergere
  9. Martina esti frumoasa.

    RăspundeţiȘtergere
  10. Cred ca ai vreo problema cu capul Anonimule cum sa spui ca te-ai dus la Studo 21 pacat ca Andra te crede Andra te rog nu o crede pentru ca nu te gandesti cum sa se duca la Studio 21 si oricum in realitate este un loc de filmat nu este scoala ca si in film Anonimule eu cred ca te cunosc pe undeva cu siguranta ca este emma pentru ca ea tot minte si spune minciuni din astea Uite emma nu mai spune minciuni din astea si cusiguranta ca tu ai invitetat-o pe Laura pe acest blog si mai si spui ca o st pe Martina.Eu atata de tare a inceput sa ma supar pe tine emma si cu siguranta ca nici numele tau nu este adevarat Martina nici nu s-ar uita la tine

    RăspundeţiȘtergere
  11. Si clar ca nici numele tau nu este adevarat sunt deacort cu ea!of si te rog nu mai scormoni minciuni ca te-ai nascut in Argentina tu sti ca in Argentina treci peste ociane nu te poti duce in Argentina si daca te-ai fi anste in Argentina sa zicem nici macar nu ai sti romana SUNT FOARTE DEZAMAGITA DE TINE EMMA imi vine sa plang cand ma gandesc ce mincinoasa este emma si se mai si pune pe Anonim crede ca noi nu ne dam seama ca esti tu emma si mai si zici ca esti adult te porti ca si un bebelusi.

    RăspundeţiȘtergere
  12. Voi doua sunteti chiar f Andra e o proasta

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. scz ca iti zic dar nu te-am facut nimic si nici macar nu ma cunosti iar acum zici ca sunt proasta ei bine te rog ia un scaun aseazate pe el si asteapta sa imi pese

      Ștergere
  13. Aha o faci pe Andra proasta mai fati si tu un blog si sa vezi daca cineva te-ar face proasta.

    RăspundeţiȘtergere