Totalul afişărilor de pagină

joi, 26 septembrie 2013

cum sa iti faci un jurnal violetta

hei sunt andra si vreau sa va arat cum sa faceti un jurnal folosind dublurile de la albumul violetta cu abtipilduri  ca oricum cred ca nu mai aveti ce face cu dublurile ca nu se mai gasesc la chioscuri si nu prea mai aveti cu cine sa faceti schimb si uitati ce puteti face cu cateva abtipilduri care modul de a face acest jurnal  sigur nu ati vazut la alte bloguri sau site-uri cu violetta pentru ca pozele care o sa le arat sunt facute de mine in realitate bine nu o sa le vedeti la altcineva daca nu le fura asa eu o sa va  cum sa faceti un jurnal ca acesta :

jurnalul acesta eu l-am facut daca nu va place cum arata va faceti altul sau cum vreti eu doar o sa va zic ideile de baza adica cam cum se face daca vreti sa il faceti ca mine bine daca nu iarasi bine pentru a face un jurnal aveti nevoie de :
un caiet ca cel de mai sus sau cum vreti voi dar sa fie mic o agenda orice aveti
un pix si niste carioci eu am folosit culorile mov,albastru si roz dar voi puteti sa le folositi pe care vreti
dublurile din acest album de abtipilduri la acesta ma refeream eu mai trebuie foaie colorata , foarfeca si lipici normal adica lipici de hartie nu aracet puteti folosi si aracet dar o sa se ude foile nu am mai facut poze si la lipici si la foi pentru ca am uitat si uitati cum mia iesit mie :


pe fata si pe cine spate cam atat sper sa va descurcati cine vrea sa face va pup pa!

25 de comentarii:

  1. Si eu me-am facut unul, dar cu coperta desenata in mov. Bine de stiut :) (Laura)

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. groaznic.n-ai talent deloc

      Ștergere
    2. dragut! Am facut si eu unul dar nu asa ! Totusi e dragut :*

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. puteai pur si simplu sa zici ca nu iti place nu trebuia sa ma insulti pentru ca nu e frumos

      Ștergere
    2. Tu care ai zis ca nu iti place, mai bine fa tu unul care sa fie mai frumos. Poti? Si oricum, gusturile nu se discuta. (Laura)

      Ștergere
    3. Sa nu ma intelegi gresit, nu vreau sa ne certam (Laura)

      Ștergere
  3. Mie mi se pare dragut , si Antonim... incearca sa nu mai dai comentariu daca nu iti place!
    Cum ai pus acest fundal la blog?Eu nu reusesc!

    RăspundeţiȘtergere
  4. mercedes lambre29 martie 2014, 03:05

    ai loce pasa sirgn bargose lunca in temop pare qervaze tyu momento porfavore violetta martina stoessel.. ani qewvasell

    RăspundeţiȘtergere
  5. IOVAN ALEXANDRA DANIELA29 martie 2014, 03:07

    chiar esti MERCEDES LAMBRE ????? :-*

    RăspundeţiȘtergere
  6. mercedes lambre29 martie 2014, 03:08

    si ela soche reino {si}

    RăspundeţiȘtergere
  7. ai loce does comento si ???

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va rog vb in romana

      Ștergere
    2. Seriously, if all you want to say as you're Jorge at least spell the name correctly.

      Ștergere
  8. aiaiai bocom preimbre i solo esta como como

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mai fi sljitoarea lui ludmi fii prietena cunvio si prietenele ei.Te rog.Sunt un fan de al tau.

      Ștergere
  9. diego rominguez29 martie 2014, 03:13

    aiai ia cik vub

    RăspundeţiȘtergere
  10. Martina Stoessel. {OFICIALES}29 martie 2014, 03:14

    no no no comento superates pi voio

    RăspundeţiȘtergere
  11. Imi dai te rog nr tau de tel.

    RăspundeţiȘtergere
  12. Imi place foarte mult jurnalul tau. Este super! Chiar ai talent.
    Si eu am facut unul dar nu mi-a iesit.

    RăspundeţiȘtergere
  13. Eu am făcut un jurnal ca al violetei și mi-a ieșit cred ca mai bine.Daca vreți puteți totuși sa-mi urmați pașii mei:este nevoie de un carton roz sau mov {carton de felicitare},17 foi albe,scotch dublu-adeziv,doi magneți mici și subțiri{ca sa nu se prea vadă},pix cu sclipici -roz,creion, radiera,carioca neagra.Tăiați foaia roz -ca lățime 12cm și lungime 22cm;apoi prima data o îndoiți la 8cm,apoi la un 1cm,8cm,1cm{după ce ați făcut cu linia puncte}-pe bucata care v-a rămas trasați o linie un pic șerpuita cu creionul și decupați ce v-a rămas.Pe o alta bucata de carton, de culoarea mov faceți o floare.Foile albe le îndoiți în doua și trasați cu linia - lățimea 8cm și lungimea 12cm.După ce le-ati terminat pe toate de decupat,tăiați o bucata de scotch dublu-adeziv lunga de 12cm și faceți-o în asa fel încât sa fie lățimea de 1cm și lipiți banda în interiorul jurnalului apoi puneți foile pe banda dublu-adeziva.Cu creionul trasați forme pe care le ve-ti vedea pe jurnalul Violettei.Floarea care v-am zis mai devreme s-o decupați, o puneți pe la jum. liniei șerpuite cu lipici.Dedesubtul florii atașați magnetul cu aracet.După ce s-a uscat aracetul uniți cei doi magneți,apoi puneți aracet pe magnetul nr 2 și uniți magnetul cu foaia de dedesubtul sau și țineți apăsat pana se usucă apoi deschideți și ați obținut un jurnal.Îmi pare rău ca nu am pus și poze dar în fine.Si ți-a ieșit super Andra!

    RăspundeţiȘtergere
  14. Si am uitat sa menționez sa trasați cu carioca neagra o dunga cum arata și pe jurnalul adevărat.

    RăspundeţiȘtergere